[ لمتابعة رابط المشاركة الأصليّة للبيـان ]
الإمام ناصر محمد اليماني
20 - ذو القعدة - 1435 هـ
15 - 09 - 2014 مـ
۲۴-شهریور-۱۳۹۳هـ . ش.

03:26 صباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )
ـــــــــــــــــــ

از امام جهانیان مهدی منتظر به تمام مسلمانان و همه بشریت؛ سلام بر کسی که از راه هدایت پیروی می‌کند...

بسم الله الرحمن الرحيم وصلوات و سلام بر تمام انبیای الهی و رسولنش و خاندان مطهر آنها و از اولین تا آخرینشان محمد رسول الله و تمام مؤمنان در تمام زمان‌ها و مکان‌ها و پویندگان راه حق پروردگار که این راه را به کژی نمی‌خواهند و اما بعد...
سوگند به خدایی که جز او خداوند و معبودی نیست؛ هیچ‌یک از شما به خداوند ایمان نمی‌آورد و قدر او را آن‌گونه که شایسته اوست نمی‌داند؛ مگر آنکه به این امر ایمان داشته باشد که رقابت در راه حب و قرب خداوند حق مشروع تمام بندگان او در ملکوت است تا روشن شود چه کسی به او نزدیک‌تر است و بیش از همه مورد محبت اوست؛ چون خداوند که همسر و فرزندی برای خود نگرفته‌است تا آنها بیش از دیگر بندگان در ذات او حق داشته باشند.
ای بندگان خداوند؛ پروردگار در آیات محکم کتابش به شما فرمان داده است که وسیله را برای رسیدن به او بجویید چراکه همه بندگانش، به طور مساوی در ذات خدا حق دارند؛ همه بندگان حق دارند که برای نزدیک‌تر و محبوب‌تر بودن در نزد خداوند رقابت کنند و برای رسیدن به وسیله-نزدیک‌ترین مقام قرب و حب الهی- با دیگران رقابت کنند؛ اگر که خداوند را عبادت می‌کنید و بنده او هستید....تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ وَجَاهِدُوا فِي سَبِيلِهِ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ(۳۵)}صدق الله العظيم [المائدة]
به ندای خداوند نظر کنید که چه کسانی را مورد خطاب قرار می‌دهد؟

{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ}
پس اگر شما از کسانی هستید که به خدا ایمان داشته و جز او را عبادت نمی‌کنید؛ بدانید تمام مؤمنان حق دارند با تمام انبیاء و رسولان و تمام ائمه کتاب و امام مهدی ناصر محمد رقابت کنند؛ به‌این‌ترتیب آنها حق دارند برای حب و قرب خداوند رقابت نمایند و تک‌تک انصار حق دارند که آرزو کرده و در پی آن باشند که از امام مهدی ناصر محمد یمانی به خداوند نزدیک‌تر شده و از او و تمام انبیاء و رسولان، در نزد خداوند محبوب‌تر باشند. این ناموس و قاعده عبودیت و بندگی پروردگار و معبود است که در آیات محکم کتاب آمده است؛ خدایی که جز او پروردگاری برای جهانیان نیست؛ اگر بنده او هستید و او را عبادت می‌کنید...
به اعمال انبیاء خداوند و انصارشان توجه کنید؛ آنها بدون آنکه بنده‌ای بر بنده دیگر برتری داشته باشد به رقابت در راه حب و قرب خداوند می‌پرداختند چرا که خداوند برای خود همسر یا فرزندی انتخاب نکرده است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{يَبْتَغُونَ إِلَى ربّهم الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ وَيَرْجُونَ رَحْمَتَهُ وَيَخَافُونَ عَذَابَهُ إِنَّ عَذَابَ رَبِّكَ كَانَ مَحْذُورًا}صدق الله العظيم [الإسراء:۵۷].
به فرموده خداوند تعالی بنگرید:

{يَبْتَغُونَ إِلَى ربّهم الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ} صدق الله العظيم،
چون تمام بندگان در ذات خداوند حق یک‌سان و برابری دارند و هر بنده‌ای حق دارد که آرزو داشته باشد او بنده‌ای باشد که بیش از دیگران به پروردگار نزدیک و محبوب اوست و برای محقق شدن این آرزو تا جایی که توان دارد؛ تلاش نماید و به امید آن باشد که او بنده مقرب و محبوب خداوند باشد. برای همین است که خداوند مشخص نکرده است چه کسی به آن مقام و درجه عالی و رفیع در بهشت نعیم دست می‌یابد. خداوند به تمام بندگانش اجازه داده است که برای حب و قرب بیشتر به او با یکدیگررقابت کنند تا مشخص گردد کدام مقرب‌تر و محبوب‌ترند. اما با کمال تأسف مبالغه در حق برخی از بندگان خداوند از انبیاء و ائمه کتاب باعث شرک آوردن به خدا شده است، تا جایی که آنها را به جای خداوند خوانده و امیدوارند آنها در پیشگاه خداوند برایشان شفاعت نمایند. اینان به خداوند شرک آورده و جز خداوند ولی و یاوری نخواهند داشت
.

سزاوار هیچ یک از بندگان خداوند نیست که از جانب پروردگار کتاب و حکم و نبوت به او عطا شود وآن گاه به مردم دستور دهد تا او را مورد تعظیم قرار داده و شفیع خود در پیشگاه خداوند قرار دهند حاشا لله. بلکه شما می‌بینید انبیاء به قومشان هشدار داده و آنها را از عقیده درخواست شفاعت بنده در پیشگاه پروردگار معبود بر حذر می‌دارند؛ به همین خاطر است که خداوند به انبیاء دستور داده است به مردم خود هشدار دهند که امیدی به شفاعت بندگان در پیشگاه پروردگار ومعبود نداشته باشند چون از آنها جوابی نخواهند شنید. برای همین جدّ من محمدٌ رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- به قومش در باره اعتقاد به شفاعت بندگان در پیشگاه خداوندشان هشدار داده است. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَأَنذِرْ بِهِ الَّذِينَ يَخَافُونَ أَن يُحْشَرُوا إِلَى ربّهم لَيْسَ لَهُم مِّن دُونِهِ وَلِىٌّ وَلاَ شَفِيعٌ لَّعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ(۵۱)}صدق الله العظيم [الأنعام].

اما با کمال تأسف مردم بعد از مرگ انبیائی که بسویشان مبعوث شده بودند؛ درحق آنها مبالغه کردند و بعد از مرگشان امید دارند آنان در پیشگاه خداوند شفاعتشان را بکنند؛ تا زمانی می‌رسد که خداوند انبیاء و کسانی که بعد از مرگشان به ناحق درباره‌شان مبالغه و تصور شده است که برای بندگان شفاعت می‌کنند را گرد می‌آورد. مبالغه بندگان درحق انبیاء بعد از مرگشان تا جایی می‌رسد که تصور می‌کنند آنها غذا نخورده و انسان نیستند. در آن هنگام خداوند انبیاء و ائمه کتاب را مورد خطاب قرار داده و از آنها سؤال می‌نماید آیا شما این بندگان مرا گمراه کرده و به آنها در باره شفاعت در پیشگاه خداوند، فتوایی داده‌اید؟ نگاه کنید انبیاء و ائمه کتاب چه پاسخی می‌دهند. خداوند تعالی می فرماید:
{وَيَوْمَ يَحْشُرُهُمْ وَمَا يَعْبُدُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَيَقُولُ أَأَنْتُمْ أَضْلَلْتُمْ عِبَادِي هَؤُلَاءِ أَمْ هُمْ ضَلُّوا السَّبِيلَ (۱۷)قَالُوا سُبْحَانَكَ مَا كَانَ يَنْبَغِي لَنَا أَنْ نَتَّخِذَ مِنْ دُونِكَ مِنْ أَوْلِيَاءَ وَلَكِنْ مَتَّعْتَهُمْ وَآَبَاءَهُمْ حَتَّى نَسُوا الذِّكْرَ وَكَانُوا قَوْمًا بُورًا(۱۸)فَقَدْ كَذَّبُوكُم بِمَا تَقُولُونَ فَمَا تَسْتَطِيعُونَ صَرْفًا وَلَا نَصْرًا ۚ وَمَن يَظْلِم مِّنكُمْ نُذِقْهُ عَذَابًا كَبِيرًا (۱۹) وَمَا أَرْسَلْنَا قَبْلَكَ مِنَ الْمُرْسَلِينَ إِلَّا إِنَّهُمْ لَيَأْكُلُونَ الطَّعَامَ وَيَمْشُونَ فِي الْأَسْوَاقِ...}صدق الله العظيم [الفرقان].
با وجود این همچنان بسیاری از مؤمنان در همه جا و در همه زمان‌ها به پروردگارشان شرک آورده‌اند، مگر کسی که پروردگارم به او رحم نماید. علت این شرک نیز مبالغه به ناحق درمورد انبیاء و ائمه کتاب است. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَمَا يُؤْمِنُ أَكْثَرُهُمْ بِاللّهِ إِلاَّ وَهُم مُّشْرِكُونَ (۱۰۶)}صدق الله العظيم [يوسف].
ای جماعت مسلمانان !من امام مهدی ناصر محمد یمانی از نسل و ذریه‌ی امام حسین بن علی بن ابی طالب شما را به سوی همان چیزی فرا می‌خوانم که تمام انبیاء و ائمه کتاب به سوی آن دعوت می‌کردند؛ خداوند را به یگانگی و به دور از شرک عبادت کنید و بدانید که تمام انبیاء و ائمه کتاب در برابر خداوند به کار شما نخواهند آمد و شما را از خداوند بی‌نیاز نخواهند کرد؛ و بدانید خداوند بیشتر از بندگانش انبیاء و ائمه کتاب نسبت به شما رحمت دارد؛ چگونه درحالی که خداوند از همه به شما رحیم‌تر وارحم الراحمین است به بندگانش امید بسته‌اید تا درپیشگاهش شفاعت شما را بنمایند! آیا پروا نمی‌کنید؟
ای جماعت مسلمانان! اگر شما هنوز در مسیر هدایت بودید؛ خداوند امام مهدی ناصر محمد یمانی را درمیانتان بر نمی‌انگیخت تا با بیان حقّ قرآن مجید؛ شما را به راه خداوند عزیز و حمید راهنمایی کند. ای جماعت شیعیان اثنی عشری، آیا شما منتظر هستید مهدی منتظری که خداوند به سویتان برمی‌انگیزد انسان نباشد؟ آیا فکر می‌کنید او از غیب آگاه است؟ یا فکر می‌کنید خداوند او را زودتر از زمان مقدر شده در کتاب مسطور خود او را آفریده است؟ پاک و منزه است پروردگار من! امر خداوند در زمان مقدر شده‌اش روی می‌دهد:"و در زمان مقدّر به این جا آمدی، ای موسی!"[اشاره به آیه کریمه: سوره طه: جِئْتَ عَلَىٰ قَدَرٍ‌ يَا مُوسَىٰ ﴿٤٠﴾]

سزاوار هیچ نبی یا امامی نیست که در بین یک امت آفریده شود؛ سپس خداوند او را از مردمی که درمیانشان آفریده شده و امت‌های بعدی مخفی نموده و در میان مردمی دیگر او را برانگیزد بدون آنکه در میان همان امتی که آفریده شده است برانگیخته شده باشد؛ و اگر خداوند بخواهد بعد از اینکه او مردم را به سوی خداوند دعوت کرد؛ به خاطر حکمت بالغه خود مأموریت او را به تأخیر بیندازد-مانند مسیح عیسی بن مریم علیه الصلاة و السلام یا اصحاب کهف – این تأخیر بعد از آن رخ می‌دهد که او دعوت خود را درمیان مردمش منتشر کرده باشد و آنها قصد آزار و مکر داشته باشند؛ که در اینجا خداوند اگر بخواهد به خاطر حکمتی که خود می‌داند او را به تأخیر انداخته و درمیان مردمی دیگر او را بر می‌انگیزد. اما اینکه او را آفریده و در کودکی و قبل از آنکه علم کتاب به او عطا شود و قبل از اینکه مردمش را دعوت کند او را به تأخیر بیندازد! برهان و دلیلتان برای این امر چیست؟ اگر راست می‌گویید دلیلتان را بیاورید؟
به هرحال؛ ای جماعت شیعیان اثنی عشری! من امام مهدی ناصر محمد هستم نه محمد بن حسن عسکری؛ بلکه یاور محمد (ناصر محمد) هستم و خداوند مرا برانگیخته است تا ناصر و یاور محمدٍ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم ، باشم. برای همین مقدر شده است اسم محمد در اسم من و در نام پدرم، نام مراهمراهی کند (ناصر محمد) و شما می‌دانید که "تواطؤ" به معنی تطابق نیست بلکه به معنی همراهی و هم‌پوشانی است. برای همین نیز محمدٍ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم برایتان فتوا داده است که اسم محمد همراه نام امام مهدی خواهد بود نه مطابق آن؛ بلکه همراهی در نام اوست (ناصر محمد). چراکه امام مهدی به عنوان نبیّ و یا رسولی جدید که کتابی جدیدی با خود آورده باشد برانیگخته نمی‌شود؛ بلکه خداوند او را برای یاری به محمدٍ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم برمی‌انگیزد. او با آن چه که محمدٍ رسول الله با مردم جهاد می‌نمود یعنی قرآن عظیم به جهادی سخت با مردمان می پردازد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا (۵۲)} صدق الله العظيم [الفرقان].
یعنی با قرآن عظیم با شما جهاد می‌کند و همان گونه که شاهد هستید امام مهدی ناصر محمد یمانی نیز شبانه روز درحال جهاد سختی با شما بر اساس قرآن عظیم است و این دعوت امام مهدی از شما برای پذیرش حکمیت قرآن عظیم تنها بر نفرت شما افزوده است! برخی از شما از من میٔخواهید از کتاب فاطمة الزهرا حکم برایتان بیاورم و گروه دیگر انتظار دارند احکام بحارالأنوار وگروهی دیگر احکام کتاب البخاری و مسلم را از من می‌خواهند. اما پاسخ من این است که پاک و منزه است پروردگار من؛ حقّ از امیال و خواسته های شما پیروی نمی‌کند؛ هیهات هیهات! به پروردگار آسمانها و زمین سوگند که ما با محکمات کتاب که در آیات محکم قرآن عظیم آمده است با شما به سختی جهاد خواهیم کرد تا یا به آن ایمان آورده و از حق پروردگارتان پیروی کنید و یا خداوند بین من و شما به حق داوری نماید که او بهترین جدا کننده حق از باطل-خیر الفاصلین- است.
از عمر دعوت مهدویت در دوران "گفتگو قبل از ظهور" نزدیک ده سال می‌گذرد و هنوز علمای مسلمین و امتشان از دعوت به پذیرش احکام قرآن عظیم سرباز می‌زنند مگر خردمندانی که پروردگارم به آنها رحم نموده است و تنها خردمندان هستند که متذکر خواهند شد، نه کسانی که کورکورانه و بدون تفکر و تعمق به دنبال آنچه که از پدرانشان به آنها رسیده راه می‌افتند و کوچکترین تدبری در آن نمی‌کنند تا ببینند آیا عقل و منطق، اعتقادات پدرانشان را می‌پذیرد؟
ای علما و ای امت مسلمان؛ مدعیان مهدویت که دچار مسّ شیطانی شده و درهر امتی سربرآورده‌اند باعث به بیراهه رفتن شما و نشناختن مهدی منتظر حق شده‌اند و این نیز از مکر شیطان است تا زمانی که پروردگارتان امام مهدی حق را برانگیزد شما بگویید:" او دچار مسّ شیطان شده است و مانند بقیه کسانی است که در میان امت‌های دیگر ادعای مهدویت می‌کنند." امام مهدی حقّ پروردگارتان می‌گوید: ممکن است ناصر محمد یمانی هم از همان کسانی باشد که دچار مسّ شیطانی شده‌اند؛ شاید هم امام مهدی حقّ پروردگارتان باشد؛ پس بر اساس ظن و گمان و بدون روشن کردن وضعیتش درباره او حکم ندهید. من عقل شما را به چالش می‌کشم تا بعد از تدبر و تفکر در بیانات امام مهدی ناصر محمد یمانی؛ دریابید که عقلتان حکم می‌دهد ناصر محمد یمانی به حقّ سخن می‌گوید و راه راست و صراط مستقیم را نشان می‌دهد؛ بعد از آن اگر اهل اندیشه باشید از عقلتان پیروی خواهید کرد.
ای امت اسلام ، بدانید علت به بیراهه رفتن اکثر ملت‌ها استفاده نکرده از عقلشان بوده است و خداوند از کسانی از شما که کورکورانه پیروی کرده‌اید از عقلتان سؤال خواهد کرد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَلا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُوْلَئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا(۳۶)}صدق الله العظيم [الإسراء].
اما جواب کسانی که از عقل خود استفاده نکرده و کورکورانه پیش می‌روند را به انبیاء و ائمه کتاب نمی‌بینید؟ اینان در هر امتی که باشند در پاسخ دعوت به پیروی از آنچه که خداوند نازل فرموده چه می‌گویند؟ خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنْزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءَنَا ۚ أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَىٰ عَذَابِ السَّعِيرِ(۲۱)}صدق الله العظيم [لقمان]
چون شیطان باعث گمراهی پدرانشان از راه راست شده است و آنها به همان آیین پدرانشان استناد و تمسک می‌نمایند.
پس ما می‌گوییم ای بندگان خدا؛ برای گمراهانی که از اهالی جهنم شده‌اند روشن شده است که علت ورودشان به آتش استفاده نکردن آنها از عقلشان است و لذا خداوند تعالی می‌فرماید:

{وَقَالُوا لَوْ كُنَّا نَسْمَعُ أَوْ نَعْقِلُ مَا كُنَّا فِي أَصْحَابِ السَّعِيرِ(۱۰)}صدق الله العظيم [الملك]
برای همین امام مهدی ناصر محمد یمانی با بیان حق قرآن اعلان می‌کند که عقل و منطق شما را به چالش می‌کشد. عقل خود را باور کنید؛ عقلی که بیان حق قرآن عظیم را پذیرفته و تصدیق می‌کند؛ همان بیاناتی که امام مهدی ناصر محمد یمانی با آنها برای مردم حجت می‌آورد. اما شما حتی از فتوای عقلتان که به شما می گوید حق با امام ناصر محمد یمانی است هم رومی‌گردانید! از خدا پروا کنید، هرکس بعد ازآنکه منطق حق خداوند برایش روشن شد اما غرور او را به گناه کشاند؛ آتش سزاوار اوست چون ناصر محمد یمانی را که تکذیب نکرده‌اید؛ بلکه خداوند و آیات محکم کتاب او را تکذیب و انکار نموده‌اید.
ممکن است یکی از علمای مسلمین بگوید:"ناصر محمد، از خدا پروا کن؛ ما آیات خداوند در قرآن عظیم را تکذیب نمی‌کنیم. بلکه مهدی منتظر بودن تو را رد می‌کنیم." پس ناصر محمد در جوابتان می‌گوید: آیا شما مهدی منتظر را عبادت می‌کنید یا خداوند واحد و قهار را ؟ یا آیا تصور شما بر این است که خداوند مهدی منتظر را برانگیخته است تا با کتابی جدید برایتان حجت بیاورد؟ یا مگر شما به اینکه محمد رسول الله آخرین نبی و رسول خداوند است کافرید؟ یا چه ؟ حجتتان چیست اگر راست می‌گویید؟ آیا می‌بینید که ناصر محمد یمانی سرخود قرآن را بیان می‌کند و از جانب خداوند علم قاطعی ندارد تا برایتان از محکمات قرآن عظیم احکام را استنباط نماید؟ دیگر چه حجتی در برابر ناصر محمد یمانی دارید اگر راست می‌گویید؟
شاید یکی از کسانی که اهل تدبر و اندیشه نیست بگوید:"حجت ما بر تو ناصر محمد این است که چرا در خیابان و معابر عمومی حاضر نمی‌شوی تا با مردم سخن بگویی."فرض کنیم من در دوران "گفتگوی پیش از ظهور" در برابر مردم حاضر شده و با کسانی که از خیابان‌ها می‌گذرند درمعابرعمومی و بازار سخن بگویم؛ آیا منطق من با آنچه که از راه اینترنت بیان می‌کنم تفاوتی خواهد داشت و یا با همان منطق برایتان حجت خواهم آورد؟ خداوند که هدایت را در صدا و چهره من نگذاشته است؛ بلکه عامل هدایت نوری است که در بیان حق قرآن نهاده شده است. دیدن چهره ناصر محمد در معابر عمومی و یا شنیدن صدایش برای کسانی که با عقل خود به آیات خداوند نیندیشند؛ عامل هدایت یه سوی خدا نخوهد بود؛ اگر بیندیشید....دیدن محمدٍ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم،به کار کفار نیامد؛ شنیدن صدای ایشان هم کارساز نبود مگر برای کسانی که به آیات الهی گوش-جان- فرا می‌دادند .اما کسانی که سرگرم نگاه به چهره رسول شدند و یا به طنین صدای او توجه کردند اما به دلایل علمی او بی توجه بوده و درباره آنها اندیشه نکردند هدایت نشدند و اینها بکارشان نیامد. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَمِنْهُم مَّن يَسْتَمِعُونَ إِلَيْكَ أَفَأَنتَ تُسْمِعُ الصُّمَّ وَلَوْ كَانُواْ لاَ يَعْقِلُونَ (۴۲)وَمِنهُم مَّن يَنظُرُ إِلَيْكَ أَفَأَنتَ تَهْدِي الْعُمْيَ وَلَوْ كَانُواْ لاَ يُبْصِرُونَ (۴۳) إِنَّ اللّهَ لاَ يَظْلِمُ النَّاسَ شَيْئاً وَلَـكِنَّ النَّاسَ أَنفُسَهُمْ يَظْلِمُونَ (۴۴)}صدق الله العظيم [يونس].

و خداوند تعالی می فرماید:
{تَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّكَ عَلَى الحقّ الْمُبِينِ (۷۹) إِنَّكَ لَا تُسْمِعُ الْمَوْتَى وَلَا تُسْمِعُ الصُّمَّ الدُّعَاء إِذَا وَلَّوْا مُدْبِرِينَ(۸۰)وَمَا أَنتَ بِهَادِي الْعُمْيِ عَن ضَلَالَتِهِمْ إِن تُسْمِعُ إِلَّا مَن يُؤْمِنُ بِآيَاتِنَا فَهُم مُّسْلِمُونَ (۸۱)}صدق الله العظيم [النمل].
خدایا من ابلاغ کردم؛ خدایا شاهد باش؛ وما همچنان در دوران "گفتگوی قبل از ظهور" هستیم و امور به خداوندی بازمی‌گردد که از نگاه‌های پنهان و اندیشه‌های نهفته در سینه ها آگاه است و بازگشت به سوی اوست.
وسلامٌ على المرسلين والحمد لله ربّ العالمين..
إمام العالمين الإمام المهدي ناصر محمد اليماني

اقتباس المشاركة 158730 من موضوع من إمام العالمين الإمام المهديّ المنتظَر إلى كافة المسلمين والناس أجمعين، والسلام على من اتّبع الهدى..

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصليّة للبيـان ]
https://albushra-islamia.net./showthread.php?p=158716

الإمام ناصر محمد اليماني

20 - ذو القعدة - 1435 هـ
15 - 09 - 2014 مـ
03:26 صباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )
ـــــــــــــــــــ



من إمام العالمين الإمام المهديّ المنتظَر إلى كافّة المسلمين والنّاس أجمعين، والسلام على من اتّبع الهدى
..


بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله وآلهم الأطهار من أولهم إلى خاتمهم محمد رسول الله وجميع المؤمنين في كل زمانٍ ومكانٍ التابعين للحقّ من ربّهم ولم يبتغوها عوجاً، أما بعد..

فوالله الذي لا إله غيره ولا يُعبد سواه لا يؤمن أحدكم بالله العظيم فيقدِّره حقّ قدره حتى يؤمن أنّ التنافس في حبِّ الله وقربه حقٌّ مشروع لكافة العبيد في الملكوت أن يتنافسوا إلى ربّهم أيّهم أحبّ وأقرب لكون الله لم يتخذ صاحبةً ولا ولداً حتى يكون له الحقّ في ذات الله من دون عباده.

ويا عباد الله، لقد أمركم الله في محكم كتابه أن تبتغوا إليه الوسيلة كون الحقّ في ذات الله سواء لكافة العبيد فلهم الحقّ في ذات ربّهم أن يتنافسوا إليه أيّهم أقرب فيبتغوا إليه الوسيلة للتنافس في حبّه وقربه، إن كنتم إياه تعبدون. تصديقاً لقول الله تعالى:
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ وَجَاهِدُوا فِي سَبِيلِهِ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ (35)} صدق الله العظيم [المائدة].

فانظروا لنداء الله الموجَّه إلى من؟ فتجدوه
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ}، فإن كنتم تؤمنون بالله ولا تعبدون سواه فاعلموا أنّ لكافة المؤمنين الحقّ أن ينافسوا كافة الأنبياء والمرسلين وأن ينافسوا أئمة الكتاب والإمام المهديّ ناصر محمد، كذلك لهم الحقّ أن ينافسوه في حبِّ الله وقربه، وللأنصار الحقّ أن يتمنى كلٌّ منهم أن يكون هو العبد الأحبّ والأقرب من الإمام المهديّ ناصر محمد ومن جميع الأنبياء والرسل. وذلك ناموس العبوديّة للربّ المعبود في محكم كتابه لا إله غيره الله ربّ العالمين إن كنتم إياه تعبدون.

فانظروا ما كان يفعل أنبياء الله وأنصارهم، كانوا يتنافسون إلى ربّهم أيُّهم يكون هو العبد الأحبّ والأقرب دونما تفضيل لعبدٍ على عبدٍ في التنافس إلى الربّ لكون الله لم يتخذ صاحبةً ولا ولداً. تصديقاً لقول الله تعالى:
{يَبْتَغُونَ إِلَى ربّهم الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ وَيَرْجُونَ رَحْمَتَهُ وَيَخَافُونَ عَذَابَهُ إِنَّ عَذَابَ رَبِّكَ كَانَ مَحْذُورًا} صدق الله العظيم [الإسراء:57].

فانظروا لقول الله تعالى: {يَبْتَغُونَ إِلَى ربّهم الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ} صدق الله العظيم، لكون الحقّ سواء في ذات الله لكافة العبيد فيحقّ لكل عبدٍ أن يتمنى أن يكون هو العبد الأحبّ والأقرب إلى الربّ فيسعى لتحقيق ذلك ما استطاع ويرجو أن يكون هو العبد الأحبّ والأقرب إلى الربّ ولذلك جعل الله صاحب الدرجة العالية الرفيعة في جنات النعيم عبداً مجهولاً من بين العبيد، وأذِن الله لكافة عبيده في التنافس في حبّه وقربه أيّهم أحبّ وأقرب، ولكن للأسف إنّ المبالغة في بعض عبيد الله من الأنبياء وأئمة الكتاب قد كان السبب في الشرك بالله حتى يدعونهم من دون الله ويرجون شفاعتهم لهم بين يدي الله فأشرَكوا بالله ولن يجدوا لهم من دون الله وليّاً ولا نصيراً.

وما ينبغي لعبدٍ أن يؤتيه الله الكتاب والحكم والنبوة ثم يأمر أتباعه أن يعظِّموه ليجعلوه الشفيع لهم بين يدي الله وحاشا لله؛ بل تجدون الأنبياء يحذِّرون أقوامهم من عقيدة طلب شفاعة العبيد بين يدي الربّ المعبود، ولذلك أمر الله أنبياءه أن يُنذروا أقوامهم أن لا يرجوا شفاعة العبيد بين يدي الربّ المعبود لأنّهم لن يستجيبوا لهم، ولذلك كان جدّي محمدٌ رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- ينذر قومه من عقيدة شفاعة العبيد لهم بين يدي الله. تصديقاً لقول الله تعالى:
{وَأَنذِرْ بِهِ الَّذِينَ يَخَافُونَ أَن يُحْشَرُوا إِلَى ربّهم لَيْسَ لَهُم مِّن دُونِهِ وَلِىٌّ وَلاَ شَفِيعٌ لَّعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ} صدق الله العظيم [الأنعام:51].

ولكن للأسف إنّ الأمم من بعد موت الأنبياء المبعوثين فيهم يبالغون بهم من بعد موتهم فيرجون شفاعتهم لهم بين يدي الله، حتى إذا حشر الله الأنبياء والذين بالغوا فيهم بغير الحقّ من بعدهم فزعموا أنّهم شفعاؤهم بين يدي الله لكون الأمم يبالغون في الأنبياء من بعدهم حتى زعموا أنهم لا يأكلون الطعام وأنّهم غير البشر، فمن ثم خاطب الله أنبياءه وأئمة الكتاب وقال لهم فهل أنتم أضللتم عبادي هؤلاء وأفتيتموهم أنّكم شفعاؤهم بين يدي الله؟ فانظروا لجواب الأنبياء وأئمة الكتاب. وقال الله تعالى:
{وَيَوْمَ يَحْشُرُهُمْ وَمَا يَعْبُدُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَيَقُولُ أَأَنْتُمْ أَضْلَلْتُمْ عِبَادِي هَؤُلَاءِ أَمْ هُمْ ضَلُّوا السَّبِيلَ (17) قَالُوا سُبْحَانَكَ مَا كَانَ يَنْبَغِي لَنَا أَنْ نَتَّخِذَ مِنْ دُونِكَ مِنْ أَوْلِيَاءَ وَلَكِنْ مَتَّعْتَهُمْ وَآَبَاءَهُمْ حَتَّى نَسُوا الذِّكْرَ وَكَانُوا قَوْمًا بُورًا(18)فَقَدْ كَذَّبُوكُم بِمَا تَقُولُونَ فَمَا تَسْتَطِيعُونَ صَرْفًا وَلَا نَصْرًا ۚ وَمَن يَظْلِم مِّنكُمْ نُذِقْهُ عَذَابًا كَبِيرًا (19) وَمَا أَرْسَلْنَا قَبْلَكَ مِنَ الْمُرْسَلِينَ إِلَّا إِنَّهُمْ لَيَأْكُلُونَ الطَّعَامَ وَيَمْشُونَ فِي الْأَسْوَاقِ} صدق الله العظيم [الفرقان].

وكذلك لا يزال كثيرٌ من المؤمنين مشركين بربّهم في كل زمانٍ ومكانٍ إلا من رحم ربي، وسبب شركهم هو المبالغة بغير الحقّ في أنبياء الله وأئمة الكتاب. وقال الله تعالى:
{وَمَا يُؤْمِنُ أَكْثَرُهُمْ بِاللّهِ إِلاَّ وَهُم مُّشْرِكُونَ (106)} صدق الله العظيم [يوسف].

ويا معشر المسلمين، إنّني الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني من ذرية الإمام الحسين بن علي بن أبي طالب أدعوكم إلى ما دعاكم إليه كافة الأنبياء وأئمة الكتاب أن تعبدوا الله وحده لا شريك له وأنّه لا يغني عنكم كافة الأنبياء وأئمة الكتاب من الله شيئاً، واعلموا أنّ الله أرحم بكم من عبيده الأنبياء وأئمة الكتاب فكيف ترجون شفاعة العبيد بين يدي من هو أرحم بكم منهم الله أرحم الراحمين! أفلا تتقون؟

ويا معشر المسلمين، والله لو كنتم لا تزالون على الهدى لَما بعث الله إليكم الإمام المهديّ ناصر محمد ليهديكم بالبيان الحقّ للقرآن المجيد إلى صراط العزيز الحميد. ويا معشر الشيعة الاثني عشر، فهل تنتظرون المهديّ المنتظَر يبعثه الله ولا يكون من البشر؟ أم تزعمون أنّه علّام الغيوب؟ أم تزعمون أنّ الله خلقه قبل قدره المقدور في الكتاب المسطور؟ سبحان ربّي! وكان أمر ربّي قدراً مقدوراً، وجئت على قدرٍ يا موسى.
وما ينبغي لنبيٍّ ولا إمامٍ أن يخلقه في أمّة فيختفي عن الأمم ثم يبعثه الله في أمّة أخرى ما لم يكن قد بعثه إلى قومه من قبل في نفس الأمّة التي خلقه الله فيها، وإذا شاء الله يؤخّره من بعد دعوته لقومه لحكمةٍ بالغةٍ كما أخّر الله المسيح عيسى ابن مريم عليه الصلاة والسلام أو أصحاب الكهف، ولكن التأخير يحدث من بعد الدعوة في قوم النّبي لقومه حتى إذا انتشرت دعوته وأرادوا المكر به فإذا شاء الله أخّره لحكمةٍ إلى أمّةٍ أخرى. وأمّا أنه يخلقه حتى إذا صار طفلاً فمن ثم يؤخره من قبل أن يأتيه علم الكتاب ومن قبل أن يدعو قومه! قل هاتوا برهانكم إن كنتم صادقين؟

وعلى كل حالٍ، إنّني الإمام المهديّ ناصر محمد يا معشر الشيعة الاثني عشر وما كنت محمد بن الحسن العسكري؛ بل ناصر محمد ابتعثني الله ناصراً لمحمدٍ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم، ولذلك جاء قدر التواطؤ للاسم محمد في اسمي (ناصر محمد)، وأنتم تعلمون أنّ التواطؤ لا يعني التطابق؛ بل تعلمون أنّ التواطؤ يُقصد به التوافق، ولذلك أفتاكم محمدٌ رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- أنّ الاسم محمد يوافق في اسم الإمام المهديّ ولم يقل يطابقه؛ بل يوافق في اسمه (ناصر محمد)، وذلك لأنّ الله لم يبعث الإمام المهديّ نبيّاً ولا رسولاً بكتابٍ جديدٍ؛ بل يبعثه ناصراً لمحمدٍ رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- فيجاهدكم بما كان يجاهد الناس به محمدٌ رسول الله -بالقرآن العظيم- جهاداً كبيراً. تصديقاً لقول الله تعالى:
{فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا (52)} صدق الله العظيم [الفرقان].

أي يجاهدهم بالقرآن العظيم كما ترون الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني يجاهدكم بالقرآن العظيم جهاداً كبيراً ليلاً ونهاراً ولم تزِدكم دعوة الإمام المهديّ إلى الاحتكام إلى القرآن العظيم إلا نفوراً! فمنكم من يريدني أنْ آتي بكتاب فاطمة الزهراء، وآخرون يريدون أن أدعو إلى للاحتكام إلى بحار الأنوار، وآخرون يريدون أن أدعو للاحتكام إلى كتاب البخاري ومسلم. وأقول سبحان ربّي أن يتبع الحقّ أهواءكم هيهات هيهات! ورب الأرض والسماوات فلسوف أجاهدكم بآيات الكتاب المحكمات في محكم القرآن العظيم جهاداً كبيراً حتى تؤمنوا فتتّبعوا الحقّ من ربكم أو يحكم الله بيني وبينكم بالحقّ وهو خير الفاصلين.

ووصل عمر الدعوة المهديّة في عصر الحوار من قبل الظهور إلى أواخر العام العاشر ولا يزال علماء المسلمين وأمّتهم عن دعوة الاحتكام إلى القرآن العظيم معرضين إلا من رحم ربي من أولي الألباب، وما يتذكر إلا أولو الألباب وليس أصحاب الاتِّباع الأعمى من الذين لا يتفكرون فيما وجدوا عليه آباءهم فهم على آثارهم يهرعون من غير تفكرٍ ولا تدبرٍ فيما وجدوا عليه آباءهم؛ هل يقبله العقل والمنطق؟

ويا علماء المسلمين وأمّتهم، لقد أضلّكم عن المهديّ المنتظَر الحقّ من ربّكم المهديّون الذين تتخبّطهم مُسوس الشياطين في كلّ أمّة وذلك مكرٌ من الشياطين حتى إذا بعث الله الإمام المهديّ الحقّ من ربكم فتقولون: "إن هو إلا أصابه مسّ من الشيطان كمثل غيره ممن يدَّعون المهديّة في كل أمّة". فمن ثم يردّ عليكم الإمام المهدي الحقّ من ربِّكم وأقول: لربما يكون ناصر محمد اليماني من الممسوسين، وربما يكون الإمام المهديّ الحقّ من ربكم فلا تحكموا على ناصر محمد بالظنّ وتبيّنوا من قبل الحكم، وأتحدى عقولكم من بعد التفكر والتدبر في بيان الإمام ناصر محمد اليماني لأنّكم سوف تجدون عقولكم تفتيكم بالحقّ بأنّ ناصر محمد اليماني ينطق بالحقّ ويهدي إلى صراطٍ مستقيمٍ فمن ثم تتّبعون عقولكم إن كنتم تعقلون.

ويا أمّة الإسلام، فلتعلموا أنّ سبب ضلال كثيرٍ من الأمم هو عدم استخدام العقل لكون الله سوف يسألكم عن عقولكم يا أصحاب الاتِّباع الأعمى. تصديقاً لقول الله تعالى:
{وَلا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُوْلَئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا} صدق الله العظيم [الإسراء:36].

ولكنّ أصحاب الاتِّباع الأعمى من الذين لا يستخدمون عقولهم في كلّ أمّة تُرى فما كان قولهم لأنبياء الله وأئمة الكتاب حين يدعونهم لاتِّباع ما أنزل الله؟ فماذا كان جوابهم؟ وقال الله تعالى:
{وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنْزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءَنَا ۚ أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَىٰ عَذَابِ السَّعِيرِ} صدق الله العظيم [لقمان:21]، لكون الشياطين قد أضلّوا آباءهم عن الصراط المستقيم وهم تمسكوا بما وجدوا عليه آباءهم.

فمن ثم نقول يا عباد الله لقد تبيّن للضالين من أصحاب النار أنّ سبب دخولهم النار هو عدم استخدام عقولهم. ولذلك قال الله تعالى:
{وَقَالُوا لَوْ كُنَّا نَسْمَعُ أَوْ نَعْقِلُ مَا كُنَّا فِي أَصْحَابِ السَّعِيرِ} صدق الله العظيم [الملك:10].

ولذلك يعلن الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني بالبيان الحقّ للقرآن متحدياً به العقل والمنطق فصدِّقوا عقولكم التي صدَّقت البيان الحقّ للقرآن العظيم الذي يحاج الناسَ به الإمامُ المهدي ناصر محمد اليماني، ولكنّكم تعرضون حتى عن فتوى عقولكم التي تقول لكم بأنّ الحقّ هو مع الإمام ناصر محمد اليماني! فاتّقوا الله فمن أخذته العزّة بالإثم من بعد ما تبيّن له منطق الحقّ من ربّه فالنار أولى به لكونكم لم تكذِّبوا ناصر محمد اليماني؛ بل كذّبتم الله وآياته في محكم كتابه.

وربما يودّ أحد علماء المسلمين أن يقول: "يا ناصر محمد، اتّقِ الله فنحن لم نكذّب بآيات الله في القرآن العظيم؛ بل نكذِّبك أنت أن تكون المهديّ المنتظَر". فمن ثم يرد عليكم ناصر محمد وأقول: فهل تعبدون المهديّ المنتظَر أم تعبدون الله الواحد القهار؟ أم تظنون المهديّ المنتظَر يبعثه الله بكتابٍ جديدٍ يحاجّكم به؟ أم إنّكم تكفرون بأنّ محمداً رسول الله هو خاتم الأنبياء والمرسلين؟ أم ما هي حجتكم إن كنتم صادقين؟ أم ترون ناصر محمد اليماني يأتي بالبيان للقرآن من عنده وليس بسلطان العلم من الله يستنبطه لكم من محكم القرآن العظيم؟ أم ما هي حجّتكم على ناصر محمد اليماني إن كنتم صادقين؟
وربّما يودّ أحد الذين لا يتفكرون أن يقول: "حجّتنا عليك يا ناصر محمد أنّك لم تظهر للناس فتخاطبهم بالدعوة في الشارع العام". فمن ثم يُقيم عليكم الإمام ناصر محمد الحجّة بالحقّ ونقول: فلنفرض أنّي ظهرت للناس في عصر الحوار من قبل الظهور لنخاطب المارّين في الشارع العام وفي الأسواق فهل سوف يختلف منطقي عن المنطق في البيان أم هو ذاته الذي نحاجكم به في الإنترنت العالمية؟ ولم يجعل الله الهدى في صورتي ولا في صوتي؛ بل الهدى في نور البيان الحقّ للقرآن. ولن يُغني عن هدى الله النظر إلى صورة ناصر محمد في الشارع العام أو الاستماع إلى صوته ما لم تتفكّروا في آيات الله بعقولكم إن كنتم تعقلون، وما أغنت رؤية الكفار لمحمدٍ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم، وما أغناهم الاستماع إلى صوته إلا من استمع إلى آيات الله، وأما الذين انشغلوا بالتفكر في صورة الرسول وأصغوا آذانهم لرنين صوته دون أن يتفكروا في سلطان علمه فلم يغنِهم ذلك عن الهدى. وقال الله تعالى:
{وَمِنْهُم مَّن يَسْتَمِعُونَ إِلَيْكَ أَفَأَنتَ تُسْمِعُ الصُّمَّ وَلَوْ كَانُواْ لاَ يَعْقِلُونَ (42) وَمِنهُم مَّن يَنظُرُ إِلَيْكَ أَفَأَنتَ تَهْدِي الْعُمْيَ وَلَوْ كَانُواْ لاَ يُبْصِرُونَ (43) إِنَّ اللّهَ لاَ يَظْلِمُ النَّاسَ شَيْئاً وَلَـكِنَّ النَّاسَ أَنفُسَهُمْ يَظْلِمُونَ (44)} صدق الله العظيم [يونس].

وقال الله تعالى:
{تَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّكَ عَلَى الحقّ الْمُبِينِ (79) إِنَّكَ لَا تُسْمِعُ الْمَوْتَى وَلَا تُسْمِعُ الصُّمَّ الدُّعَاء إِذَا وَلَّوْا مُدْبِرِينَ (80) وَمَا أَنتَ بِهَادِي الْعُمْيِ عَن ضَلَالَتِهِمْ إِن تُسْمِعُ إِلَّا مَن يُؤْمِنُ بِآيَاتِنَا فَهُم مُّسْلِمُونَ (81)} صدق الله العظيم [النمل].

اللهم قد بلغت اللهم فاشهد، فلا تزالون في عصر الحوار من قبل الظهور، وإلى الله ترجع الأمور يعلم خائنة الأعين وما تخفي الصدور وإليه النشور.

وسلامٌ على المرسلين ، والحمد لله ربّ العالمين..
إمام العالمين؛ الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
______________

اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..