(هەواڵێکی کورت سەبارەت بە ڕاست و دروستی ناوی مههدی چاوهڕوانكراو)
- 1 -
ئیمام ناصر محمد یەمانی
08 - 08 - 1431 کۆچی
20 - 07 - 2010 زایینی
10:46 ئێوارە
[بۆ بەدواداچوونی بەستەری سەرەکی بەشداری بەیانەکە]
https://albushra-islamia.net./showthread.php?p=4936
ــــــــــــــــــــــ
وەڵامی یەکەمی ئیمام بۆ ئەندام ئیبن عەلاء:
مەھدی چاوەڕوانکراو فەرمان بە حوسین بن عومەر دەکات بە خۆ ڕازاندنەوە بە ئارام گرتن و باندنەکردن بۆ ئەو کەسەی داوای گفتوگۆ دەکات ..
بەناوی الله ی لە ھەموو میھرەبان و بە بەزەییەکان میھرەبانترو بە بەزەییتر، وە دروودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەرەکان سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو خەڵکی جیهان..
سڵاوی اللە تان لەسەربێت خۆشەویستەکانم پشتیوان و سەرجەم ئەم وەفدانەی داوای گفتوگۆ دەکەن لەوانەی بەدوای ڕاستیدا دەگەڕێن ڕاستیش شایەنی ئەوەیە شوێنی بکەویت، وە سڵاوو ڕەحمەت و بەرەکەتی اللە ش لەسەر حوسین بن عومەر..
وە منی ئیمام مەھدی چاوەڕوانکراو فەرمان بە حوسین بن عومەر وسەرجەم پشتیوانەکان دەکەم بە خۆ ڕازاندنەوە بە ئارام گرتن و خۆڕاگری وە فەرمان بە ھەموو دەستەی بەڕێوەبەرایەتی دەکەم بە باند نەکردنی ئەوەی دەست بە گفتوگۆ دەکات لەگەڵ ئیمام ناصر محمد یەمانی تا بڕیارەکە لەلایەن مەھدی چاوەڕوانکراوەوە دەردەچێت بە باندکردنی لەدوای ئەوەی بەڵگەی بە حەقمان بەسەردا ھێنایەوەو زاڵ بووین بەسەریدا بە دەسەڵاتی زانستی ڕوون و ڕاشکاو، جا ئەگەر لەدوای ئەمە کاتی مەھدی چاوەڕوانکراوی بەفیڕۆ دا ئەو کاتە دەربارەی خۆی قسە دەکات جا ھیچ لۆمەیەکمان لەسەر نی یە بەوەی فەرمان بکەین بە باندکردنی لەدوای ئەوەی ھەموو پشتیوانەکان و سەردانیکاران بینیان ئیمام ناصر محمد یەمانی بەڕاستی زاڵە لە گفتوگۆکردن بە دەسەڵاتی زانست هەروەک چۆن ئێستا ئەمە دەکەین بە مۆڵەتی اللە بۆ ئەوکەسەی دەیەوێت بەدوای ڕاستی بکەوێت ڕاستیش شایستەی ئەوەیە شوێنی بکەویت.
وە ئەی ئیبن عەلاء، سڵاوت لێبێت و بەخێرھاتی بۆ مێزی گفتوگۆی جیھانی مەھدی چاوەڕوانکراو بۆ سەرجەم موسڵمانان و بێباوەڕان، وە دەبینم قسەمان لەگەڵ دەکەیت دەربارەی وشەی (تواطؤ) کە ئیمام مەھدی فەتوای داوە
بەوەی مەبەست لە وشەی (تواطؤ) لە زمان و شەرع بریتی یە لە (توافق- ڕێککەوتن) نەک (تطابق)، جا بینیمان ئیبن عەلاء ھێشتا دەمەقاڵێ لەگەڵ پشتیوانەکان دەکات بە دەمەقاڵێیەکی گەورەو بە بەتاڵ فەتوا دەدات بەوەی مەبەست لە وشەی (تواطؤ) لە کتێبدا بریتی یە لە (تطابق)، بەڵام ئیمام مەھدی بە حەق فەتوا دەدات لەکاتێکدا ھەمیشە ھیچ شتێک ناڵێم لەسەر اللە بە گومان و دوودڵیەوە جگە لەوەی حەق و ڕاست بێت کە مەبەست لە وشەی (تواطؤ) بریتی یە لە (توافق-ڕێککەوتن) نەک (تطابق). وە تا ئیبن عەلاء لەمەبەستەکە بزانێت ئەوا ئیمام مەھدی جاوەڕوانکراو ناصر محمد یەمانی ئەم ھەواڵەی پێدەڵێت:
( إن بوش الأصغر وقبيله بلير قد
تواطَأوا على غزو العراق )
جا ئایا ھیچ ڕەخنەیەکت ھەیە لەسەر ئەم فەتوایە برای بەڕێزم ئیبن عەلاء؟ جا ئەگەر وەڵامەکەت بەڵێ بێت بەوەی: (إنّ بوش الأصغر وقبيله بلير حقاً قد تواطَأواعلى غزو العراق بغير الحقّ)، جا لەپاش ئەمە ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی پێت دەڵێت: ئایا نابینیت (تواطؤ) بریتی یە لە (توافق) بەو مانایەی بۆشی بچوک و ھۆزەکەی بلێر ڕێککەوتن (اتّفقوا) لەسەر شەڕی عێڕاق؟ کەواتە بەیانی حەق و ڕاست و دروست بۆ وشەی (تواطؤ) بریتی یە لە (توافق-ڕێککەوتن) نەک (تطابق)، جا ئایا دروستە بڵێیت: ( إنّ بوش الأصغر وقبيله بلير قد
تطابقوا على غزو العراق )؟
جا چۆن فەتوای ئەمە دەدەیت (تّواطؤ) بریتی یە لە (تطابق)؟ بەڵکو (تواطؤ) بریتی یە لە (تّوافق) برای بەڕێزم، جا لەبەرچی دەمەقاڵێ دەکەیت بە بێ زانست و بەبێ ڕێنمایی و بەبێ کتێبێکی ڕوون و ئاشکرا؟ اللە ھیداێەتت بدات و لێت خۆشبێت، جا ئایا ھێشتا ھەر ڕەخنەت ھەیە لەسەر فەتواکەی ئیمام مەھدی دەربارەی بەیانی وشەی (تواطؤ) بەوەی کە بەڕاستی (توافق-ڕێککەوتن) ـە نەک (تطابق)؟ وە ئەگەر پشتیشت ھەڵکرد ئەی ئیبن عەلاء و وتت مەبەست لە وشەی (تّواطؤ) ھەر بریتی یە لە (تطابق) ئەوا لەپاش ئەمە ئیمام مەھدی جارێکی تر پرسیارەکە دووبارە دەکاتەوەو دەڵێت، جا ئایا دروستە بڵێیت:
(
تطابق بوش الأصغر وقبيله بلير على غزو العراق )؟
یان دەڵێین: (
تواطأ بوش الأصغر وقبيله بلير على غزو العراق )؟
وە بەھەمان شێوە دەڵێن: (
توافق بوش الأصغر وقبيله بلير على غزو العراق )
کەواتە (تّواطؤ) (تطابق) نی یە بەڵکو (تواطؤ) بریتی یە لە (توافق-ڕێککەوتن)، جا لەبەرچی دەمەقاڵێ لە حەقدا دەکەن لەدوای ئەوەی بۆتان ڕووندەبێتەوە ئەمە حەقە لەلایەن پەروەردگارەکەتانەوە؟
وە دروودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەرەکان سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو خەڵکی جیهان..
براتان؛ ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی.
ــــــــــــــــ
( الخبر المختصر عن حقيقة اسم المهديّ المنتظَر )
- 1 -
الإمام ناصر محمد اليماني
08 - 08 - 1431 هـ
20 - 07 - 2010 مـ
10:46 مساءً
ــــــــــــــــــــــ
ردّ الإمام الأول على العضو ابن علاء:
المهديّ المنتظَر يأمر الحسين بن عُمر بالتحلي بالصبر وعدم الحظر لطالب الحوار ..
بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المُرسلين والحمدُ لله ربّ العالمين..
سلامُ الله عليكم أحبتي الأنصار وكافة الوافدين لطلب الحوار بحثاً عن الحقّ والحقّ أحقّ أن يُتّبع، وسلامُ الله على أخي الكريم الحُسين بن عمر ورحمة الله وبركاته..
وإنّي الإمام المهديّ المنتظَر آمر الحُسين بن عمر وكافة الأنصار بالتحلي بالصبر وآمر طاقم الإدارة جميعاً بعدم الحظر لمن يبدأ في الحوار مع الإمام ناصر محمد اليماني حتى يصدر من المهديّ المنتظَر القرار بحظره بعد أن نقيم عليه الحجّة بالحقّ ونهيّمن عليه بسلطان العلم المُلجم، فإذا استمر من بعد ذلك في إضاعة وقت المهديّ المنتظَر فيُحاجّه في أمره فلا لوم علينا إن أمرنا بحظره بعد أن وجد جميع الأنصار والزوار أن الإمام ناصر محمد اليماني هو حقاً المهيمن في الحوار بالعلم والسُلطان كما سوف نفعل الآن بإذن اللهِ تعالى لمن أراد أن يتّبع الحقّ والحقّ أحق أن يُتّبع.
ويا ابن العلاء، أهلاً وسهلاً ومرحباً بكم في طاولة الحوار العالميّة للمهديّ المنتظَر لكافة المُسلمين والكُفار، وأراك تُجادلنا في كلمة التواطؤ التي أفتى الإمام المهديّ إنّ المقصود بكلمة التواطؤ لغةً وشرعاً هو التوافق وليس التطابق، فوجدنا ابن العلاء لا يزال يجادل الأنصار جدالاً كبيراً ويفتي بالباطل أنّ المقصود من كلمة التواطؤ في الكتاب هو التطابق، ولكنّ الإمام المهديّ يُفتي بالحقّ حقيق لا أقول على الله إلا الحقّ أنّ المقصود بكلمة التواطؤ أنّه التوافق وليس التطابق. وحتى يعلم ابن العلاء بالمقصود ومن ثم يُلقي إليه الإمام المهديّ المنتظَر ناصر محمد بهذا الخبر بما يلي:
( إن بوش الأصغر وقبيله بلير قد تواطَأوا على غزو العراق )
فهل لديك أيّ اعتراض على هذه الفتوى أخي الكريم ابن العلاء؟ فإن كان ردّك بنعم إنّ بوش الأصغر وقبيله بلير حقاً قد تواطَأوا على غزو العراق بغير الحقّ، فمن ثم يقول لك الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني: أفلا ترى أنّ التواطؤ هو التوافق بمعنى أنّ بوش الأصغر وقبيله بلير قد اتّفقوا على غزو العراق؟ إذاً إنّ البيان الحقّ لكلمة التواطؤ هو التوافق وليس التطابق، فهل يصح أن تقول:
( إنّ بوش الأصغر وقبيله بلير قد تطابقوا على غزو العراق )؟
فكيف تفتي أنّ التّواطؤ هو التطابق؟ بل التواطؤ هو التّوافق لغةً أخي الكريم، فلِمَ تُجادل بغير علمٍ ولا هُدًى ولا كتابٍ منيرٍ؟ هداك الله وغفر لك، فهل لا يزال لديك اعتراض على فتوى الإمام المهديّ عن بيان كلمة التواطؤ أنّها حقاً التوافق وليس التطابق؟ وإن أبيتَ يا ابن العلاء إلا أن يكون المقصود لكلمة التّواطؤ هو التطابق ومن ثم يكرر عليك الإمام المهديّ بالسؤال مرةً أخرى، فهل يصح أن نقول:
( تطابق بوش الأصغر وقبيله بلير على غزو العراق )؟
أم نقول:
( تواطأ بوش الأصغر وقبيله بلير على غزو العراق )؟
وكذلك نقول:
( توافق بوش الأصغر وقبيله بلير على غزو العراق )
إذاً التّواطؤ ليس التطابق بل التواطؤ هو التوافق، فلِمَ يجادلون في الحقّ بعدما تبيّن لكم أنه الحقّ من ربكم؟
وسلامٌ على المُرسلين والحمدُ لله ربّ العالمين..
أخوكم؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
ــــــــــــــــ
اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..